Aktivácia nového predplatného
V priebehu trvania zmluvy môžete kedykoľvek:
- aktivovať prostredníctvom samoobslužného portálu nové predplatné s vlastným termínom výročia,
- alebo prostredníctvom podpory aktivovať nové predplatné, ktoré bude mať termín výročia zhodný s vašimi existujúcimi predplatnými.
Aktivácia nových služieb
V priebehu trvania zmluvy môžete kedykoľvek:
- aktivovať nové služby Konica Minolta súvisiace so službami Microsoft
- objednať si riešenie Konica Minolta súvisiace so službami Microsoft.
Navyšovanie počtu služieb v predplatnom
Počet služieb možno kedykoľvek navyšovať, pričom pri službách označených ako „Business“ platí limit 300 licencií. Ak tento počet prekročíte, je nutné bezodkladne prejsť na služby z kategórie „Enterprise“ (označené ako „E“ alebo „Enterprise“). Podrobnosti nájdete v podmienkach používania spoločnosti Microsoft.
Upgrade licencií na iné predplatné
Počas trvania zmluvy môžete kedykoľvek prostredníctvom podpory upgradovať služby v predplatnom na vyššiu verziu.
Ak upgradujete všetky služby v predplatnom, pôvodná verzia sa okamžite zruší a nebude už nikdy obnoviteľná.
Využitie zmluvnej podpory
Oprávnená osoba môže kedykoľvek počas trvania zmluvy kontaktovať podporu. Ak sa dá požiadavka vyriešiť v rámci udelených oprávnení (GDAP) alebo je nutný zásah Micsrosoftu, podpora zabezpečí vyriešenie podľa dohodnutých podmienok.
Využitie podpory nad rámec zmluvnej podpory
- Oprávnená osoba môže kedykoľvek kontaktovať podporu.
- Ak sa požiadavka nedá vyriešiť v rámci aktuálnych oprávnení, musí globálny administrátor udeliť potrebné dočasné oprávnenie.
- Ak ide o požiadavku nad rámec zazmluvnených parametrov a sú nastavené podmienky na jej riešenie, bude tento zásah spoplatnený podľa aktuálneho cenníka podpory.