Váš spoľahlivý partner, na ktorého sa môžete kedykoľvek obrátiť. Sme tu pre vaše otázky i požiadavky a vždy vám radi pomôžeme.
Ako zlepšujeme kvalitu služieb Microsoft
Dostupnosť v lokálnom jazyku
Nemusíte vedieť cudziu reč ani presné technické pojmy, sme tu pre vás vo vašom jazyku.
Podpora v celej EÚ
Sme dostupní v celej EÚ a UK s jednotnou kvalitou služieb vďaka rozsiahlej sieti Konica Minolta.
Kľúčový partner Microsoft
Konica Minolta je globálnym kľúčovým partnerom spoločnosti Microsoft s najvyššou úrovňou podpory.
Znalosti
Kedykoľvek je vám k dispozícii tím špecialistov na podporu technológií Microsoft.
Máme rozsiahlu sieť certifikovaných špecialistov pre všetky oblasti služieb Microsoft
- od licenčných poradcov až po špecializovaných administrátorov a vývojárov.
V rámci technickej podpory k Microsoft 365 a prípadného vývoja v rámci Power Platform poskytujeme najmä nasledujúce služby:
Centrum podpory k Microsoft 365
- Ponúkame prístup k helpdesku a garantované SLA podľa zvoleného plánu podpory
- Riešenie drobných a bežných požiadaviek
- Zabezpečíme úlohu tzv. sekundárneho administrátora Microsoft 365
- Pravidelné konzultácie a optimalizáciu licencií a nastavenia (na základe analýz)
Self-service portál k Microsoft 365
Nástroj na správu a manažment predplatného cloudových služieb spoločnosti Microsoft.
Správa tenantu / Managed services
Vzdialený monitoring, správa a zabezpečenie identít, koncových zariadení a oprávnení.
Aplikačná podpora nami dodaných riešení
Podpora a rozvoj riešení vytvorených
v Microsoft 365 a Power Platform.
Podpora pri vašom vlastnom vývoji v rámci Power Platform a pokročilej customizácie Microsoft 365.
Úrovne podpory
Podpora Basic
Je vhodná pre veľké firmy s vlastnými tímami IT špecialistov certifikovaných na technológie Microsoft. V rámci podpory Basic sú naši špecialisti dostupní na vyžiadanie, pre konkrétne zásahy je potrebné oprávnenie na prístup (GDAP).
Podpora Štandard
Ideálna pre firmy, ktoré potrebujú partnera pre proaktívnu pomoc s prevádzkou IT. V rámci služby sa počíta s priamym kontaktom a riešením menších požiadaviek na asistenciu alebo informácie. Voliteľne možno zabezpečiť aj čiastočné zastúpenie administrátora v kľúčových situáciách. Na najvyužívanejšie služby Microsoft má tím Konica Minolta oprávnenia, aby zabezpečili zásah v čo najkratšom čase.
Podpora Premium
Táto podpora je určená pre firmy, ktoré potrebujú plnú proaktívnu pomoc a pokrytie špecializovaných úloh. Dodávame podklady pre kvalifikované rozhodnutia, bez toho, aby musel byť zodpovedný manažér IT odborníkom. Táto podpora zahŕňa aj prehľad bezpečnosti na vyššej úrovni.
Súvisiace služby a doplnkové moduly
Executive Review
Služba poskytuje pravidelné hodnotenie prevádzky Microsoft 365 pre vedenie firmy, založené na dátach z nástrojov ako Admin centrum, Lighthouse alebo ServiceNow.
M365 Online Backup (user account)
Cloudové zálohovanie pre Microsoft 365 zabezpečuje bezpečné uloženie dát s neobmedzeným online úložiskom, aby mali používatelia istotu, že ich dáta sú chránené.
Intrusion Patrol (identity management)
Poskytuje nepretržitý monitoring a ochranu užívateľských účtov pre bezpečné a moderné pracovné prostredie. Je základom na zvýšenie odolnosti firmy proti kybernetickým hrozbám podľa európskych regulácií.
Endpoint Management (server, workstation)
Spravovaný server zabezpečuje správu a podporu Windows serverov, notebookov a PC. Služba zahŕňa aktualizácie, bezpečnostné záplaty, monitorovanie a vzdialenú správu, aby zariadenia vašich zamestnancov fungovali stabilne a bezpečne.
Základné parametre podpory
Praktické odkazy
Prístup do ticket systému Service Now
Adresa umiestnenia aplikácie:
https://service.konicaminolta.eu/csm
Prístupy do aplikácie vznikajú podpisom príslušnej zmluvy. V prípade straty prístupových údajov sa obráťte na svojho obchodného zástupcu, alebo na adresu
U2FsdGVkX1/O8y5tx3IEaVyJE9fsN/3Z99W3n16qz2FjBMlh3qLsMtQUZWWz9BVi
Prístup do samoobslužného systému pre priebežné doobjednanie licencií
CZ:
https://kmb-cz.mycloudportal.net/
SK:
https://kmb-sk.mycloudportal.net/
Prístup do aplikácie je udelený po podpise zmluvy, ktorá zahŕňa zodpovedajúcu úroveň podpory. V prípade straty prístupových údajov sa obráťte na svojho obchodného zástupcu, alebo na adresu
U2FsdGVkX1+VfsZAoehLmVOO7SkCG8q2f2dqSV6OJEmt/OfHRz590lpkitk44Hs4
Podpora služieb Microsoft 365
Zlepšite správu svojho prostredia IT s podporou Microsoft 365 od Konica Minolta!
Ponúkame širokú škálu služieb pre bezpečnosť, produktivitu a správu, s odbornou pomocou našich špecialistov. Naši technickí špecialisti na úrovniach L2 a L3 vám poskytnú rýchlu a odbornú pomoc s každodennými i špeciálnymi požiadavkami.
Optimalizujte svoje IT a zvýšte efektivitu svojej firmy!