Váš spoľahlivý partner, na ktorého sa môžete kedykoľvek obrátiť. Sme tu pre vaše otázky i požiadavky a vždy vám radi pomôžeme.

Ako zlepšujeme kvalitu služieb Microsoft



Dostupnosť v lokálnom jazyku

Nemusíte vedieť cudziu reč ani presné technické pojmy, sme tu pre vás vo vašom jazyku.

Podpora v celej EÚ

Sme dostupní v celej EÚ a UK s jednotnou kvalitou služieb vďaka rozsiahlej sieti Konica Minolta.

Kľúčový partner Microsoft

Konica Minolta je globálnym kľúčovým partnerom spoločnosti Microsoft s najvyššou úrovňou podpory.

Znalosti

Kedykoľvek je vám k dispozícii tím špecialistov na podporu technológií Microsoft.

Máme rozsiahlu sieť certifikovaných špecialistov pre všetky oblasti služieb Microsoft

- od licenčných poradcov až po špecializovaných administrátorov a vývojárov.

V rámci technickej podpory k Microsoft 365 
a prípadného vývoja v rámci Power Platform poskytujeme najmä nasledujúce služby:

Centrum podpory k Microsoft 365

  • Ponúkame prístup k helpdesku a garantované SLA podľa zvoleného plánu podpory
  • Riešenie drobných a bežných požiadaviek
  • Zabezpečíme úlohu tzv. sekundárneho administrátora Microsoft 365
  • Pravidelné konzultácie a optimalizáciu licencií a nastavenia (na základe analýz) 

Self-service portál k Microsoft 365

Nástroj na správu a manažment predplatného cloudových služieb spoločnosti Microsoft.

Správa tenantu / Managed services

Vzdialený monitoring, správa a zabezpečenie identít, koncových zariadení a oprávnení.

Aplikačná podpora nami dodaných riešení

Podpora a rozvoj riešení vytvorených
v Microsoft 365 a Power Platform.

Podpora pri vašom vlastnom vývoji v rámci Power Platform a pokročilej customizácie Microsoft 365.

Úrovne podpory



Podpora Basic

Je vhodná pre veľké firmy s vlastnými tímami IT špecialistov certifikovaných na technológie Microsoft. V rámci podpory Basic sú naši špecialisti dostupní na vyžiadanie, pre konkrétne zásahy je potrebné oprávnenie na prístup (GDAP). 

Podpora Štandard

Ideálna pre firmy, ktoré potrebujú partnera pre proaktívnu pomoc s prevádzkou IT. V rámci služby sa počíta s priamym kontaktom a riešením menších požiadaviek na asistenciu alebo informácie. Voliteľne možno zabezpečiť aj čiastočné zastúpenie administrátora v kľúčových situáciách. Na najvyužívanejšie služby Microsoft má tím Konica Minolta oprávnenia, aby zabezpečili zásah v čo najkratšom čase. 
Podpora Premium

Táto podpora je určená pre firmy, ktoré potrebujú plnú proaktívnu pomoc a pokrytie špecializovaných úloh. Dodávame podklady pre kvalifikované rozhodnutia, bez toho, aby musel byť zodpovedný manažér IT odborníkom. Táto podpora zahŕňa aj prehľad bezpečnosti na vyššej úrovni.

Súvisiace služby a doplnkové moduly



Executive Review 

Služba poskytuje pravidelné hodnotenie prevádzky Microsoft 365 pre vedenie firmy, založené na dátach z nástrojov ako Admin centrum, Lighthouse alebo ServiceNow.

M365 Online Backup (user account)

Cloudové zálohovanie pre Microsoft 365 zabezpečuje bezpečné uloženie dát s neobmedzeným online úložiskom, aby mali používatelia istotu, že ich dáta sú chránené.

Intrusion Patrol (identity management)

Poskytuje nepretržitý monitoring a ochranu užívateľských účtov pre bezpečné a moderné pracovné prostredie. Je základom na zvýšenie odolnosti firmy proti kybernetickým hrozbám podľa európskych regulácií.

Endpoint Management (server, workstation)

Spravovaný server zabezpečuje správu a podporu Windows serverov, notebookov a PC. Služba zahŕňa aktualizácie, bezpečnostné záplaty, monitorovanie a vzdialenú správu, aby zariadenia vašich zamestnancov fungovali stabilne a bezpečne.

Základné parametre podpory

Praktické odkazy

Prístup do ticket systému Service Now 

Adresa umiestnenia aplikácie:


https://service.konicaminolta.eu/csm

Prístupy do aplikácie vznikajú podpisom príslušnej zmluvy. V prípade straty prístupových údajov sa obráťte na svojho obchodného zástupcu, alebo na adresu
U2FsdGVkX1/O8y5tx3IEaVyJE9fsN/3Z99W3n16qz2FjBMlh3qLsMtQUZWWz9BVi

Prístup do samoobslužného systému pre priebežné doobjednanie licencií 

CZ:
https://kmb-cz.mycloudportal.net/

SK:
https://kmb-sk.mycloudportal.net/

Prístup do aplikácie je udelený po podpise zmluvy, ktorá zahŕňa zodpovedajúcu úroveň podpory. V prípade straty prístupových údajov sa obráťte na svojho obchodného zástupcu, alebo na adresu
U2FsdGVkX1+VfsZAoehLmVOO7SkCG8q2f2dqSV6OJEmt/OfHRz590lpkitk44Hs4

Podpora služieb Microsoft 365

Zlepšite správu svojho prostredia IT s podporou Microsoft 365
od Konica Minolta! 

Ponúkame širokú škálu služieb pre bezpečnosť, produktivitu a správu,
s odbornou pomocou našich špecialistov. Naši technickí špecialisti na úrovniach L2 a L3 vám poskytnú rýchlu a odbornú pomoc s každodennými i špeciálnymi požiadavkami.

Optimalizujte svoje IT a zvýšte efektivitu svojej firmy!

Obálka katalógu podpora služieb Microsoft 365 s obrázkom farebného loga Microsoft 365, logo Konica Minolta, označenie Microsoft Solutions Partner Modern Work a slogan „Inteligentná kancelária od Konica Minolta“.

Spojte sa s nami a preberieme všetko, čo vás zaujíma. Konzultácia je zdarma, tak neváhajte a dajte nám o sebe vedieť!