Zušľachťovanie
Zmyslový zážitok dáva komerčnej tlači nový rozmer vďaka digitálnemu zušľachťovaniu a lakovaniu.
Tlač nemusí byť len atrament na papieri. Vďaka zušľachťovaniu sa premení na jedinečný zážitok, ktorý osloví zmysly a pridá na hodnote. Keď zákazníci „cítia“ správy na obale, je oveľa pravdepodobnejšie, že sa produktu dotknú, a ešte pravdepodobnejšie, že si ho zakúpia.
Výskumy ukazujú, že zmyslové zážitky z tlače zvyšujú každodenný dopad značky a zapojenie zákazníkov o 70 %. Kupujúci sú navyše ochotní zaplatiť až o 89 % viac za produkty s pútavým zušľachtením. To sú len niektoré z mnohých dát, ktoré potvrdzujú, prečo zmyslový zážitok z tlače dáva komerčnej tlači skutočný zmysel. Zušľachťovanie tlače – vrátane fólií a lakovania – možno vykonávať inline na vybraných produkčných tlačiarňach alebo offline pomocou špecializovaných riešení na zušľachťovanie tlače.
Vďaka novým technikám digitálneho lakovania od strategického partnera Konica Minolta, spoločnosti MGI, revolucionalizujeme odvetvie pro koncových používateľov aj priamych zákazníkov. Tieto techniky umožňujú vytvárať bodové nánosy laku, zvýrazňovať definované oblasti a pridávať 3D efekty.
Technológia MGI JETVARNISH 3D pomáha zákazníkom využiť lukratívne príležitosti na trhu tlačených produktov vďaka ultrapresnému bodovému UV lakovaniu na digitálnych tlačiarňach – s digitálnymi alebo ofsetovými originálmi – na rôznych substrátoch, v dlhých i krátkych sériách. Technológia umožňuje meniť hrúbku nánosu laku na atraktívnu tlač a zušľachťovanie, vrátane reliéfnych efektov s hmatateľnou hĺbkou, ktorá zvyšuje dopad komunikácie vďaka špeciálnym efektom.
Digitálna technológia lakovania – vrátane fóliovania – je ideálna pre širokú škálu aplikácií, od kníh, exkluzívnych vizitiek, luxusných pozvánok, obalov, POS materiálov až po veľa ďalších. Dnes sa tieto efekty objavujú v odvetviach osobnej starostlivosti, potravín a cukroviniek, kozmetiky a ďalších.
Brožúra Igniting Print Possibilities
V dnešnom svete, kde sa „štandardná“ produkcia a komunikácia často považuje za nedostatočnú a zákazníci si môžu objednávať svoje produkty online a podľa potreby, si mediálny priemysel nemôže dovoliť zostať pozadu. Predovšetkým mladá generácia zákazníkov, poskytovateľov služieb a rozhodovateľov komunikuje novými spôsobmi, volí si krížové mediálne kampane a využíva najlepšie možné komunikačné kanály, ktoré zodpovedajú jej potrebám.