• OL Connect Professional/Enterprise

    Výkonná personalizácia, správa a distribúcia dokumentov

Softvér na tvorbu a automatizáciu dokumentov



Optimalizujte svoje transakčné a reklamné dokumenty. Automatizujte manuálne procesy a umožnite digitálnu transformáciu, bez toho, aby ste museli meniť existujúce prostredie.

OL Connect Professional a OL Connect Enterprise pokrývajú celý proces komunikácie – od tvorby a obohatenia dokumentov, cez ich distribúciu a odosielanie prostredníctvom akéhokoľvek kanála, až po archiváciu a reporting (vykazovanie). Zabezpečujú, že všetky procesy možno automatizovať, čo predstavuje významný krok vpred v oblasti digitalizácie.

OL Connect Professional a Enterprise ponúkajú pokročilé funkcie pre tvorbu variabilných dokumentov, príjem a prispôsobenie akéhokoľvek dátového formátu, vytváranie plnoautomatizovaných procesov a výstup širokej škály typov dokumentov a dát.

Kto je typickým používateľom OL Connect Desktop?

Každá spoločnosť, bez ohľadu na odvetvie, realizuje obchodné procesy, aby zvládala každodenné výzvy čo najefektívnejšie a najorganizovanejšie. Tieto pracovné procesy vždy zahŕňajú rôzne dokumenty, ako sú objednávky, formuláre, faktúry a ďalšie. Výkon OL Connect Professional je natoľko pôsobivý, že aplikácia je vhodná pre veľké množstvo spoločností. Pre špeciálne prípady s ešte exkluzívnejšími špecifikáciami je tu samozrejme k dispozícii AccurioPro Enterprise.

Komplexné riešenie s maximálnou flexibilitou

validation checkmark

Všetko v jednom

OL Connect ponúka všetko, od tvorby dizajnu, importu a prispôsobenia dát, riadenia workflow, až po výstup v širokej škále formátov.

Druck.Druck
Druck
Professional Printing

Užívateľská prívetivosť

Jednoduché a intuitívne užívateľské rozhranie, ktoré umožňuje jednoduchú implementáciu aj zložitých pracovných postupov.

Jednoduchá škálovateľnosť

Pre každú úroveň výkonu je k dispozícii ten správny produkt – OL Connect Desktop, OL Connect Professional alebo OL Connect Enterprise.

Podpora

Bezstarostná práca v každodennej prevádzke vďaka podpore radu nástrojov.

Druck
Professional Printing

Riešenie pre viacerých používateľov

OL Connect umožňuje jednoduché rozšírenie počtu používateľov – neobmedzený počet pracovných staníc.

Kompletná integrácia

Jednoduchá integrácia do existujúcich systémových prostredí.

Hlavné prednosti


Automatizácia

Objednávky, ktoré treba znova vytvoriť, môžu byť plne automatizované.

Optimalizácia pošty

Integrácia programov na optimalizáciu pošty je veľmi jednoduchá, takže ani integrácia poštových optimalizátorov na frankovanie nepredstavuje žiadny problém.

Dynamické tabuľky

Tlač faktúr alebo vyúčtovanie spotreby je len jedným z možných prípadov použitia.

CrossMedia

S OL Connect môžete komunikovať rôznymi spôsobmi, či už prostredníctvom e-mailu, webu alebo tlačeného výstupu.

Online tlačový ovládač

S funkciou Connect Send môžete tlačiť online z akejkoľvek aplikácie.

Vstupné dáta PDF

Dáta z importovaných PDF dokumentov možno využívať rôznymi spôsobmi a sú k dispozícii na ďalšie spracovanie.

Archivácia

Uložené dokumenty sa dajú jednoducho nájsť vďaka predchádzajúcemu indexovaniu.

Ďalšie úpravy

Priame ovládanie množstva spracovateľských zariadení.

Využitie dát naprieč systémami a dokumentmi

  • Extrahujte alebo zbierajte dáta a tlačové toky z ľubovoľného zdroja
  • Spracovávajte dáta z aktuálnych i starších systémov
  • Vypĺňajte dokumenty a pracovné postupy zachytenými dátami
  • Nastavte štandardizovaný dátový model bez ohľadu na jeho zdroj
  • Transformujte dáta do formátu vhodného na použitie na akomkoľvek rozvrhnutí

Navrhujte, zlepšujte a znovu využívajte komunikáciu

  • Navrhujte dokumenty od základu alebo ich upravujte z tlačových tokov či PDF súborov
  • Vytvárajte šablóny pre viackanálový výstup pomocou jednoducho použiteľného rozhrania
  • Obohacujte dokumenty pomocou dynamického textu, obrázkov, čiarových kódov, grafiky a ďalších prvkov
  • Aplikujte konzistentnú personalizáciu a štylizáciu pre každý kanál

Automatizujte procesy dokumentov a vyriešte výzvu integrácie

  • Vytvárajte a riaďte prispôsobené pracovné postupy pomocou rozhrania drag and drop
  • Automatizujte spracovanie, distribúciu a archiváciu obchodných dokumentov
  • Spúšťajte nezávislé a simultánne pracovné postupy
  • Integrujte so systémami a aplikáciami tretích strán

Spracovanie informácií

  • Zbierajte a extrahujte dáta a dokumenty z akéhokoľvek systému alebo zdroja — ERP, CRM, staršie systémy, PDF alebo OL Connect Send.

Tvorba dokumentov

  • Pretvorte svoje existujúce dokumenty alebo vytvorte nový personalizovaný obsah pre viackanálové výstupy. Pridajte obrázky, čiarové kódy, ovládanie vkladacích zariadení a ďalšie.

Organizácia výstupného toku

  • Vložte do výstupov podmienky a logiku. Jenoducho rozdeľte, zlúčte, zoskupte a zoraďte súbory.

Distribúcia

  • Automatizujte procesy pomocou pravidiel a podmienok na kontrolu konečného formátu a cieľa. Webový prehliadač, e-mail, zložka, tlačiareň, EDI, ECM archív alebo SMS.

Interakcia

  • Využite svoj digitálny výstup na vytvorenie nových digitálnych vstupov. Spúšťajte ďalšie procesy na základe správania príjemcov.

OL Connect Professional/Enterprise

Stiahnite si produktovú brožúru a majte všetky dôležité informácie na dosah ruky. OL Connect je profesionálny softvér na automatizáciu a tvorbu dokumentov, ktorý pomáha optimalizovať transakčné i propagačné dokumenty. Digitalizujte manuálne procesy bez nutnosti zmien v existujúcich systémoch a zvýšte efektivitu svojich obchodných procesov.

Máte otázky alebo potrebujete poradiť? Neváhajte nám zanechať kontakt a my sa vám čo najskôr ozveme. Tešíme sa na spoluprácu!