• SLUŽBA RemoteCare

    Automatizácia správy tlačových zariadení

    ePRO

Zabezpečuje automatickú komunikáciu medzi vašimi zariadeniami a servisným centrom Konica Minolta na účely proaktívneho servisu a dodávok spotrebného materiálu podľa zmluvnej úrovne služieb RemoteCare.

Služba RemoteCare vám prináša revolučný spôsob správy tlačových zariadení. Vďaka bezpečnému prepojeniu vášho zariadenia s naším servisným centrom zabezpečíme automatické monitorovanie stavu tlačiarne, rýchle nahlasovanie porúch a pravidelné dodávky spotrebného materiálu. Vaši zamestnanci sa tak môžu plne sústrediť na svoju prácu, zatiaľ čo my sa postaráme o bezproblémový chod vášho tlačového zariadenia. S RemoteCare šetríte čas, financie a zabezpečujete maximálnu efektivitu prevádzky.

Riešenie RemoteCare (CS Remote Care) zabezpečuje najmodernejšiu komunikáciu typu stroj-stroj (M2M) medzi tlačiarňami a multifunkciami bizhub a servisným centrom Konica Minolta. Vzdialené pripojenie umožňuje prenášať všetky zodpovedajúce systémové dáta v reálnom čase, čím včas informuje servisné centrum o bežnej údržbe alebo akomkoľvek inom vyžadovanom zásahu, napríklad na odstránenie technického problému.

Vzdialená komunikácia umožňuje spúšťať automatizované služby, ako je dodávka spotrebného materiálu, a vykonávať úlohy na diaľku, vrátane takých služieb, ako sú aktualizácia firmware a úprava nastavenia zariadení. Prostredníctvom vzdialeného panela možno koncovým používateľom poskytovať na diaľku rady a pokyny. Webový portál obsahuje tiež grafické a užívateľsky prívetivé webové rozhranie s informáciami o stave zariadení a sekciou pre poskytovanie správ.

RemoteCare

Výhody RemoteCare

Service pack ikony (500 x 500 px) - 2025-03-05_dovoz_icon_500x500

1. Automatické dodávky spotrebného materiálu

Služba RemoteCare pošle požiadavku a my zásoby doplníme. Vaši zamestnanci nebudú musieť stratiť ani minútu kontrolou, či v zariadení nedochádza toner alebo iný spotrebný materiál.

Servis

2.  Automatické detailné nahlásenie servisnej požiadavky

Výskyt poruchy RemoteCare okamžite odhalí a odošle na servisné centrum vrátane presnej identifikácie zariadenia, popisu problému a označenia chybového kódu. 

Počítadla

3. Jednoduché a presné odpočty počítadiel na pravidelné vyúčtovanie

RemoteCare vám ušetrí čas a financie pri príprave podkladov na mesačnú fakturáciu. Pomocou vzdialenej správy sami získame presné dáta na vyúčtovanie. Chyby a preklepy sú týmto vylúčené. 

Light

Basic

Smart

Comfort

Max

Možnosť nastavenia stroja na diaľku

Automatický odpočet počítadiel

Automatické zasielanie požadaviek na servisný zásah

Potvrdenie požiadaviek

Automatické zaradenie zákazky do systému pri nahlásení na servisný zásah

Automatické dodávky základného spotrebného materiálu

Informovanie používateľa o vzniku požiadavky na dodávku spotrebného materiálu

Preventívne dodávky opotrebovaných náhradných dielov

Reakcie na zvýšené množstvo zásekov v kritických častiach produkčného zariadenia

Preventívne dodávky ostatných náhradných dielov

Spätný odber použitého spotrebného materiálu

Jednoduché a efektívne riešenie na správu tlače pomocou CS Remote Care

Monitorovanie

  • Zabezpečené pripojenie
  • Jednosmerná/obojsmerná komunikácia GPRS modemom alebo prostredníctvom https
  • Zber dát snímačov z produkčných tlačových zariadení a ich ďalšia analýza

Centralizácia

  • Väčšina komunikačných metód si nevyžaduje žiadnu inštaláciu

Nastavenie zariadenia

  • Servisné ponuky
  • Vzdialená aktualizácia firmware
  • Vzdialená podpora

Stiahnite si brožúru služieb RemoteCare, založených na technológii CS Remote Care

RemoteCare brožúra

Máte záujem o službu RemoteCare? Zanechajte nám kontakt a my sa vám čo najskôr ozveme.