Zabezpečuje automatickú komunikáciu medzi vašimi zariadeniami a servisným centrom Konica Minolta na účely proaktívneho servisu a dodávok spotrebného materiálu podľa zmluvnej úrovne služieb RemoteCare.
Služba RemoteCare vám prináša revolučný spôsob správy tlačových zariadení. Vďaka bezpečnému prepojeniu vášho zariadenia s naším servisným centrom zabezpečíme automatické monitorovanie stavu tlačiarne, rýchle nahlasovanie porúch a pravidelné dodávky spotrebného materiálu. Vaši zamestnanci sa tak môžu plne sústrediť na svoju prácu, zatiaľ čo my sa postaráme o bezproblémový chod vášho tlačového zariadenia. S RemoteCare šetríte čas, financie a zabezpečujete maximálnu efektivitu prevádzky.
Riešenie RemoteCare (CS Remote Care) zabezpečuje najmodernejšiu komunikáciu typu stroj-stroj (M2M) medzi tlačiarňami a multifunkciami bizhub a servisným centrom Konica Minolta. Vzdialené pripojenie umožňuje prenášať všetky zodpovedajúce systémové dáta v reálnom čase, čím včas informuje servisné centrum o bežnej údržbe alebo akomkoľvek inom vyžadovanom zásahu, napríklad na odstránenie technického problému.
Vzdialená komunikácia umožňuje spúšťať automatizované služby, ako je dodávka spotrebného materiálu, a vykonávať úlohy na diaľku, vrátane takých služieb, ako sú aktualizácia firmware a úprava nastavenia zariadení. Prostredníctvom vzdialeného panela možno koncovým používateľom poskytovať na diaľku rady a pokyny. Webový portál obsahuje tiež grafické a užívateľsky prívetivé webové rozhranie s informáciami o stave zariadení a sekciou pre poskytovanie správ.
Výhody RemoteCare
1. Automatické dodávky spotrebného materiálu
Služba RemoteCare pošle požiadavku a my zásoby doplníme. Vaši zamestnanci nebudú musieť stratiť ani minútu kontrolou, či v zariadení nedochádza toner alebo iný spotrebný materiál.
2. Automatické detailné nahlásenie servisnej požiadavky
Výskyt poruchy RemoteCare okamžite odhalí a odošle na servisné centrum vrátane presnej identifikácie zariadenia, popisu problému a označenia chybového kódu.
3. Jednoduché a presné odpočty počítadiel na pravidelné vyúčtovanie
RemoteCare vám ušetrí čas a financie pri príprave podkladov na mesačnú fakturáciu. Pomocou vzdialenej správy sami získame presné dáta na vyúčtovanie. Chyby a preklepy sú týmto vylúčené.
Light | Basic | Smart | Comfort | Max | |
---|---|---|---|---|---|
Možnosť nastavenia stroja na diaľku | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Automatický odpočet počítadiel | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Automatické zasielanie požadaviek na servisný zásah | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Potvrdenie požiadaviek | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Automatické zaradenie zákazky do systému pri nahlásení na servisný zásah | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Automatické dodávky základného spotrebného materiálu | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Informovanie používateľa o vzniku požiadavky na dodávku spotrebného materiálu | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Preventívne dodávky opotrebovaných náhradných dielov | ✓ | ✓ | |||
Reakcie na zvýšené množstvo zásekov v kritických častiach produkčného zariadenia | ✓ | ✓ | |||
Preventívne dodávky ostatných náhradných dielov | ✓ | ✓ | |||
Spätný odber použitého spotrebného materiálu | ✓ |
Jednoduché a efektívne riešenie na správu tlače pomocou CS Remote Care
Monitorovanie
- Zabezpečené pripojenie
- Jednosmerná/obojsmerná komunikácia GPRS modemom alebo prostredníctvom https
- Zber dát snímačov z produkčných tlačových zariadení a ich ďalšia analýza
Centralizácia
- Väčšina komunikačných metód si nevyžaduje žiadnu inštaláciu
Nastavenie zariadenia
- Servisné ponuky
- Vzdialená aktualizácia firmware
- Vzdialená podpora