Prečo dochádzka Konica Minolta?
Dochádzkový systém Konica pomáha klientom automatizovať rutinnú prácu so spracovaním dochádzkovej agendy. Okrem evidencie príchodov a odchodov zamestnancov prináša prehľad pre samotných zamestnancov aj ich nadriadených. Okrem toho ponúka rozšírené možnosti exportov do mzdových systémov a šetrí tak čas a financie už viac ako stovkám firiem a organizáciám v Slovenskej a Českej republike.
Ako si môžete Dochádzku zdarma vyskúšať?

1. Krok – Prihláste sa do MarketPlace Konica Minolta
Prihlásenie s už existujúcim účtom
Do aplikácie MarketPlace sa môžete
prihlásiť s účtom, ktorý ste si vytvorili už
skôr.
Založenie nového účtu
Ak účet ešte nemáte, môžete
si ho založiť.
Účet je ešte potrebné aktivovať kliknutím
na odkaz, ktorý Vám príde na e-mail.

2. Krok – Nainštalujte si aplikáciu dochádzka na zariadení
Stiahnite si aplikáciu z MarketPlace
Prihláste sa do zariadenia Konica Minolta v Marketplace ako správca a vyhľadajte aplikáciu Dochádzka v MarketPlace. Stiahnite si ju rovnako ako mobilnú aplikáciu, napr. zo služby Google Play alebo Appstore. Nainštalujte si aplikáciu a môžete ju používať.
Videonávod na inštaláciu Dochádzky
Jednoduchý kompletný videonávod na inštaláciu aplikácie nájdete nižšie.
Prečo si vyskúšať Dochádzku od Konica Minolta?
Dochádzka je jednoduché riešenie, ktoré možno integrovať do multifunkčného zariadenia. Ponúka možnosti plánovania pracovnej sily, konfigurácie systému, používateľov a mnoho ďalšieho. Docházka je používateľom dostupná v slovenskom, českom, anglickom a ďalších európskych jazykoch. Pre viac informácií navštívte webovú stránku
na našom webe.
Prvý dochádzkový systém na svete integrovaný do multifunkčného zariadenia.
Plánovanie pracovnej sily, konfigurácia systému, schvaľovanie, používatelia, prístupové práva atď.
Exporty do miezd sú importované priamo do mzdového systému.
Systém je udržiavaný v českom, slovenskom, anglickom a mnohých ďalších európskych jazykoch.